CashCow øv øv øv

Hej SSLUG
Håber det er det rigtige sted jeg poster til.
Øv, øv, øv og atter øv. Jeg har længe holdt øje med jeres møder og haft stor lyst til at hører om meget af det der har været på programmerne, men i ved der er altid lige et eller andet der kommer i vejen for en deltagelse. Men nu har jeg sagt til mig selv, at hvis jeg vil lidt videre med det her Linux (har lige været igennem et halvt år på Datanom omkring operativsystmer (Linux)) må jeg deltage i nogle af de møder. For der er jo der alle gulddrengene er ! :-)
Nå, ikke mere snak om det, jeg ville bare hører om der ikke nok igen kunne komme CashCow på programmet, jeg ser at jeg desværre er gået glip af det på sidste møde, øv øv...
Håber meget at det kommer igen i nær fremtid
med venlig hilsen
Henrik Nielsen
København
    Quercus, Inc. 1999