Møde i Lund -> CDROMer

Jeg har 500 SuSE CDROM'er som skal med til Sverige næste lørdag -
problemet er bare at jeg ikke kan komme med til mødet.

Derfor har jeg brug for en i Københavnsområdet, som har en bil og skal med
til SSLUG mødet den 24. Så vil jeg køre kasserne til personen. Fragt fra
flyvebåden og til Lund er nok ikke så slemt, idet der er mange til at
slæbe - så det er kun ned til flyvebåden, som er relevant.

Er der nogen som vil køre til Lund, så er det naturligvis det smarteste.

Ring 40564003 eller skriv lige til mig, hvis du kan hjælpe.

Ha' et godt møde ;-)))

Do you trust one company to decide the future ?
You can win - Choose Linux !