Hej Sslug - Hjælp en ynkelig stakkel.

Hej med jer.

Jeg er et ungt menneske som har øjnet nogle af mulighederne i Linux.

Jeg er i besidelse af en PC 586, 166mz, noname sammensat fra forskellige leverandøre.

Jeg har desværre diamondstealth videoram (2mb)

Jeg forsøgte at instalere Linux redhat 5,2 med den medfølgende hd. editor - Det gik ad H...... til.

Jeg kan nu end ikke få kontakt med hd´en når jeg starter over a:

Har i en haj som kan feste hos mig ?

Jeg ville virkelig gerne have noget hjælp.

Findes der Linux bootdisketter ?

Hvis der gør - Hjælp vil blive værtsat.

Fortsat god livsfest.

Gams Simon.

PS. Gams betyder:

Signature: Please remember my good intention
and the fact that I only want us all to be happy.
You do your best on feeling good and I do my best,
now we can both relax knowing that we feel good.
Have a nice period till we meet next time.
Bye. +Pleasure    Simon Petersen.