Re: [MOEDE] cashcow

Keld J|rn Simonsen wrote:
> Jeg kunne også gerne tænke mig at høre om Visa/Mastercard delen, hvordan
> den virker.
Når cashcow snakker med PBS er der ingen teknisk forskel.

> Kan man ikke undgå PBS? I USA kører det vel altsammen på Visa/MasterCard?
Jeg er ikke så stærk her. Det er jo et administrativt emne. Men jeg kan
da indsparke, at de store amerikanske kreditkort-firmaer lever godt; det
skyldes bl.a., at de bestemt ikke er billige at lege med.

> DKUUG har en fremviser, og også nogle notebooks.
Fedt. Jeg vil gerne reservere én til mødet.

> Hvad skal der være på den - netscape/explorer med SSL?
Præcis. Operativsystem er underordnet.

> jeg synes også omtale af jeres muligheder på det internationale marked
> er interessant.
Der er i hvertfald tyskere, som har spurgt, om man som tysk virksomhed
kan benytte PBS til at overføre betalinger - så PBS er åbenbart ikke så
slemme igen...

Tak for inputs.

Jacob Sparre: Jeg når ikke at skrive noget til dig inden mødet. Vejret
er for godt...

http://www.mdb.ku.dk/tarvin/