Re: [MOEDE] Datum för möte i Sverige ändras.

Kalle:

> Om ingen protesterar högt så flyttar vi datumet från den 24 juli till 7
> aug. Av den anledningen att det är svårt att få tag på lokal under
> semesterperioden.

Dette er ikke en protest! (men jeg kan ikke komme 7/8)

Nu har dem der ikke kan komme givet besked. Kan vi antage
at resten af mødelistens læsere _kan_ komme?

Jacob

--  E-post..:              sslug@sslug              --
--  Kalender:  <URL:http://www.sslug.dk/kalender.html>  --