Re: [MOEDE] Oplæg om CashCow

Hans Schou wrote:

> Ja en sådan mere praktisk gennemgang. Fra kunden kommer ind i
> forretningen, til man selv svømmer rundt i sin egen pengetank.
> Altså: hvordan foregår en transaktion?
OK. Det vil jeg meget gerne fortælle om.

> Hvad med installation? Skal PBS kontaktes eller kan jeg bare
> downloade, installere og gå igang?
Jeg kan allerede nu afsløre, at man skal kontakte PBS for at få åbnet et
hul i deres firewall.

Jeg kan også afsløre, at de enkelte butikker skal have en
indløsningsaftale med PBS, hvilket involverer en kreditvurdering - det
kan altså tage tid.

> Og SSL? Er det ikke kun krypteret den ene vej?
Nej. SSL'en kører begge veje.

En praktisk detalje:
Er der i Symbion AV-udstyr, således at man kan projektere fra en
notebook op på lærred? - Helst en notebook med Inetforbindelse.

http://www.mdb.ku.dk/tarvin/