Re: [MOEDE] EKSTRA: Møde i Klub Kø benhavn imorgen;"DNS & sikkerhed" med Cricket Liu kl. 19-22.00 i Symbion

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> FYI: Jeg talte med DKUUG om det. Vi snakkede om at køre et fælles møde,
> men det var heller ikke så fedt for DKUUG's mand.

Jeg snakkede med Bo Folkman igår til Netværk99, og efter mødet i
tirsdags så var det nok godt at vi ikke lige udvidede programmet.

--
I congratulate you. Happy goldfish bowl to you, to me, to everyone,
and may each of you fry in hell forever.