Re: [MOEDE] 8. juni: Hyggemøde i København (Symbion)

Frank:

> Vi skal vist ikke have den store diskussion :)

Nej, jeg vil bare høre om jeg kan få mere ud af at bruge
bash end af at bruge tcsh. Det lyder sådan.

> Jeg bruger begge, og de har hver deres styrker og svagheder.
> Dog er bash virkelig blevet god de seneste år, tidligere var
> csh det eneste fornuftige i forhold til "sh" .
>
> Men skal det være den 8. juni ?
> kunne csh/bash emnet ikke gemmes til en senere gang ?
> (jeg kan nok ikke komme den 8. juni)

Det vil være en fin idé til et senere møde. Der er strengt
taget rigeligt på programmet som det ser ud nu.

Jacob

--  E-post..:              sslug@sslug              --
--  Kalender:  <URL:http://www.sslug.dk/kalender.html>  --