Re: [MOEDE] 8. juni: Hyggemøde i København (Symbion)

Ole Tange wrote:

> Jeg kan ikke sige det bedre en Tom.
> Tom Christiansen: csh programming considered harmful
> http://www.stud.ifi.uio.no/~oea/csh.txt
>
> Man kan sige, at man så blot kunne benytte (t)csh som sin
> interaktive shell og benytte bash til programmering, men
> for mig er det i hvert fald lettere at programmeringen
> foregår i samme dialekt som det interaktive.

Vi skal vist ikke have den store diskussion :)
Jeg bruger begge, og de har hver deres styrker og svagheder.
Dog er bash virkelig blevet god de seneste år, tidligere var
csh det eneste fornuftige i forhold til "sh" .

Men skal det være den 8. juni ?
kunne csh/bash emnet ikke gemmes til en senere gang ?
(jeg kan nok ikke komme den 8. juni)