Re: [MOEDE] 8. juni: Hyggemøde i København (Symbion)

Jacob Sparre Andersen wrote:

> Her kommer det foreløbige program for hyggemødet i Symbion
> tirsdag den 8. juni. Er der nogle der har noget de gerne
> vil fortælle om?

Jep:

  * 2 mus styrer samme cursor under Linux
    (Samt: Hvordan får man flere serielle porte)

http://www.kort.krak.dk/scripts/esrimap.dll?name=krakgis1&c=1&sc=find&ct=0&kk=910099773&i=2508939

>      - Hvorfor bash er bedre end tcsh (det siger folk)

Jeg kan ikke sige det bedre en Tom.
Tom Christiansen: csh programming considered harmful
http://www.stud.ifi.uio.no/~oea/csh.txt

Man kan sige, at man så blot kunne benytte (t)csh som sin
interaktive shell og benytte bash til programmering, men
for mig er det i hvert fald lettere at programmeringen
foregår i samme dialekt som det interaktive.

/Ole