Re: [MISC] WLAN pakketap

Jim Oksvold skrev:

> En kjekk liten artikkel på Slashdot om pakketap:
>
> Increasing Wireless Network Speed By 1000% By Replacing Packets With Algebra
>
> http://hardware.slashdot.org/story/12/10/23/1946248/increasing-wireless-network-speed-by-1000-by-replacing-packets-with-algebra

Det er utroligt så mange der præsenterer denne teknik som noget nyt.
Jeg har ikke selv prøvet at bruge den endnu, men så vidt jeg kan læse
mig til, så er den rundt regnet 70 år gammel.

Der er vist oven i købet et dansk firma der med success har brugt den
samme teknik til distribueret IPTV.

Jacob
--
"Homo sapiens does rational thought like flying squirrels fly."

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-11-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]