Re: [MISC] SØGES: Dansk ordbogs-database (fil)

Hej Martin!

Det kan være at http://da.speling.org/installation/aspell er hvad du leder
efter?

Mvh Asger Strunk

--
Med Venlig Hilsen
Asger Aalund Strunk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-11-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]