Kasseapparatsoftware?

Ejeren af den lille dippedut- og dimse-butik henne om hjørnet har spurgt
mig om jeg kender til noget fornuftigt software der kan køre som
kasseapparat og lagerdatabase.  Nogle forslag?

Jacob

PS: Jeg ved at et af de britiske linux-blade tidligere i år havde en
    rimeligt positiv anmeldelse af sådan et program (i et nummer med en
    længere omtale af Raspberry Pi).  Mit eksemplar er desværre over
    8.000 km væk.
--
»Altså hør nu, jeg ved snart ikke... Jeg var ikke så vild
 med sidste gang på Jorden... Korset, sømmene, tornene og

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-11-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]