SØGES: Dansk ordbogs-database (fil)

Hejsa

Jeg vil høre om der er nogen, som kan gi' mig et godt råd.
Jeg har en HP Touchpad tablet med WebOS på. Jeg fik den her i sommer, og jeg fandt ud af, at der umiddelbart ikke var dansk keyboard på. Det kunne jeg dog få på med et patch. Jeg beklagede mig lidt på et WebOS forum, og der gik kun et par dage, så var det danske keyboard integreret i den OS version, jeg nu brugte. Touchpad'en har kun auto-korrektion på engelsk, fransk, tysk, italiensk og spansk. Jeg har absolut ingen anelse om, hvad det vil kræve af programmering at tilføje dansk, men jeg spurgte på samme forum og der var ikke umiddelbart nogen afvisning af tanken....så langt så godt! Jeg er nu ved at prøve at finde (eller lave) en-eller-anden form for database med de mest almindelige danske ord (er det ca. 50-60.000 ord?).
Det er selvfølgelige udelukket at skrive dem ind selv!!!!! :-)
Jeg sidder her med 3 forskellige ordbogs-cd'er fra Politiken og Gyldendal, men de giver ikke lov til at man må bruge deres databaser med ord. De filer jeg har fundet indtil videre hedder noget med *.mdb.
Hvor eller hvordan kan jeg mon komme videre med mit lille projekt?
Findes der en online database, som er open source (gratis?) af en eller anden art, som man kan bruge?

Hilsen
Martin :-)

P.S. WebOS er også linux! :-)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-11-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]