Re: [MISC] Kasseapparatsoftware?

Se svar neden for!

17. okt. 2012 12.26 skrev Jon Bendtsen <sslug@sslug>:
> Saldi kasse kan måske bruges?
>
> Der er i hvert fald lager mulighed i saldi.
>

> JonB

<--- klip --->

Jeg kender ikke artiklerne du henviser til og heller ikke programmer
til formålet af ud fra eget brug.

Lemon POS http://www.lemonpos.org findes som en Ubuntu-pakke (og måske
til andet) : "This package is a configurable general point of sale,
not focused to a specific sector. It can be used at a general store, a
fast-food restaurant or a book store."

Se også http://www.linuxlinks.com/article/20110129042546189/PointofSale.html

Et andet er http://squirrelsystems.com

Se eventuelt https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ie=UTF-8#hl=en&sclient=psy-ab&q=linux+pos+software&oq=linux+POS&gs_l=hp.1.2.0i20l2j0l2.67073.67753.1.72496.3.3.0.0.0.0.253.560.0j2j1.3.0.les%3B..0.0...1c.1.PGJ4c62Jzks&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=6b0c517fe5186574&bpcl=35277026&biw=1182&bih=619

Her er et eksempel på "Free POS Software", men læs eventuel hele
anmeldelsen på http://download.cnet.com/Free-POS-Software/3000-2067_4-10920543.html
.

På http://download.cnet.com/1770-20_4-0.html?query=cash+register+linux+point+of+sale&searchtype=downloads
er der flere blandt andet "Cash Register"
http://download.cnet.com/Cash-Register/3000-2064_4-75613238.html?tag=mncol;8
som er Android baseret.

--
/Jan

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-11-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]