Re: [MISC] SSLUG-stand og fribilletter til Open Source Days 2012

Martin Schlander wrote:
> Som sædvanligt vil SSLUG have en brugergruppestand på konferencen, og kan
> i den forbindelse udlodde fribilletter til de to første der melder sig til
> undertegnede, til at stå i standen i sammenlagt op til 3 timer, fordelt
> over de to dage. Planen er at vi mødes i standen lørdag morgen og laver en
> "vagtplan", der tager hensyn til hvilke foredrag den enkelte meget gerne
> vil se.
>
> Arbejdet består i at uddele foldere og fortælle om SSLUG og vores
> aktiviteter (hyggemøder, postlister, irc, events m.v.).

Tilbuddet gælder stadig, hvis nogen vil hjælpe Jan, Morten, Louis og jeg.

Programmet til OSD er nu blevet offentliggjort:
http://opensourcedays.org/2012/Saturday
http://opensourcedays.org/2012/Sunday

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]