Re: [MISC] Drupal7 og database retning

On Mon, 12 Mar 2012 16:56:13 +0100
Poul Kristensen <sslug@sslug> wrote:

> Kan nogen oplyse mig om årsagen til drupal folkets vej fra og med drupal 7
> er brolagt med mysql og ikke postgresql?

Du har faktisk helt misforstået det:-) Fra og med Drupal 7 er der fuld
support for Postgresql >= 8.1 på lige fod med MySQL, da hele Drupal
Core er baseret på database abstraktionslaget PDO. Problemet i denne
sammenhæng er dog, at hovedparten af pluginsudviklerne ikke har nået
til den erkendelse, og derfor stadigvæk anvender direkte MySQL kald i
deres kode:-(

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]