Re: [MISC] linielængde i email Was: Ska lere en .pdf-fils billeder

On 26/06/2011, at 10.53, Michael Rasmussen wrote:

> Det forstår jeg til gengæld ikke, da flowed attributtet i content-type
> er fjernet hos mig. Da jeg tilgår via NNTP, kunne man måske forestille
> sig, at det er SSLUG's konvertering fra email til news, der fjerner
> denne indstilling, og at det samtidigt er denne version, der gemmes i
> arkivet?

Næh, problemet er et andet sted. Det ser ud til at jeg slet ikke sender den header? det havde jeg ellers forventet.

JonB

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]