Re: [MISC] linielængde i email Was: S kalere en .pdf-fils billeder

On 2011-06-27 06:57, Mogens Kjaer wrote:

> Placér cursor et sted i teksten og vælg:
>
> Edit | Rewrap

se det var smart :-)
og det løser mit problem i thunderbird når jeg svarer/citerer.

Det løser dog ikke problemet med sslug's mailarkiver og mail-news
konverteringen. Her er det bedst at holde sig til max. 72-80 tegn per linie
og undlade brug af html og andet avanceret.

PS
utf8 burde dog virke  da postarkivet vises konverteret til utf8
(undtagen noget går koks i konvertering)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]