Re: [MISC] Speed boot - betydning af disk hurtighed / RAID (-type)

On 17/06/2011, at 16.19, Michael Schmidt wrote:

> Hvis formålet er at nedbringe tiden fra der tændes for strømmen til et Media Center interface er oppe at kører, hvor stor betydning har så disk type, konfiguration, filsystem og evt andet?
> Hvor meget vindes f.eks. ved at at bruge 2 stk SATA-III/600 SSD'er i MD10-RAID (tror jeg nok det hedder?) til /boot og / ?

Det kommer bla. an på hvor mange services der startes, om der bruges dhcp eller fast ip adresse samt hvor langsomme harddiske der sad i i forvejen.

JonB

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]