Re: [MISC] Skalere en .pdf-fils billeder

On 26/06/2011, at 08.06, Frank Damgaard wrote:

> On 2011-06-24 09:41, Jon Bendtsen wrote:

[kliiiiiiip]

> PS
> sæt lige max line width til 70-80 tegn, det er lidt bøvlet at læse de 70% af liniens text
> ude til højre når man besvarer indlæg....

Beklager, det kan jeg ikke sætte i Mail. Mail ombryder iøvrigt kommentarer alt efter vindues bredden når man svarer på det. Det burde dit program vel også kunne? Også den tekst som jeg citerer fra dig.

Men hvad der sker efter afsendelse ved jeg ikke.

JonB

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]