Re: [MISC] Skalere en .pdf-fils billeder

On 2011-06-23 19:36, "E. Sjørlund" wrote:
> Jeg sidder med en indscannet bog i en enkelt, stor .pdf fil.
> Er der en snedig måde at skille filen ad i de enkelte billeder, skalere dem til A4 og
> samle dem igen i en ny .pdf fil?

Der er et program der kan exportere alle billederne
men det er så ikke sikkert de kommer ind de rette steder
fordi så har du kun billederne og ikke teksterne.

normalt opnår du ikke så meget med billedeskaleringen
undtagen du reducerer antal farve, eller skifter til
dårligere  billedkavalitet ,....

"scalere dem ned" er det fordi de fylder for meget  (megabyte)
eller fordi den er lavet i A3 eller A2 og du vil have den til A4 ?

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]