Re: [MISC] Skalere en .pdf-fils billeder

Den 23-06-2011 19:36, "E. Sjørlund" skrev:
Jeg sidder med en indscannet bog i en enkelt, stor .pdf fil.
Er der en snedig måde at skille filen ad i de enkelte billeder, skalere dem til A4 og samle dem igen i en ny .pdf fil?

Ja, jeg plejer at åbne dem med Gimp, og vælge hvilken side jeg jeg vil åbne. Herefter gemme jeg den pågældende side i PNG, herefter de eftefølgende sider. Så importer jrg dem som billeder i LibreOffice, og så gemmer den som en .pdf fil

--
Med venlig hilsen

Carl Andersen
Vemmelev Webdesign

Tlf: 58 38 20 52
http://vemmelev-webdesign.dk/

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]