Re: [MISC] speling.org: Fornyelse af domæn e

On Thu, 9 Jun 2011 23:38:32 +0200 (CEST),Hans Schou <sslug@sslug> wrote:

>Domænenavnet speling.org skal have forlænget domæneregistrering og en sponsor
>søges.
>
>Det drejer sig om kr. 144,- alt inkl. for et helt år, hvis der betales
>inden 2011-06-15.

Vi kan da godt sponsere det under betingelse af, at det transferres til vores firma som
registrator.
DNS og øvrige data forbliver uændrede.

Venlig hilsen / Kind regards / Vennlig hilsen / Bästa hälsningar
Mit freundlichen Grüßen / Met vriendelijke groeten

Jørgen Thomsen

jth.net ApS
Kontaktinfo: http://jthnet.tel

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]