Re: [MISC] problemer med news.dotsrc.org

On 2011-06-16 19:07, Michael Rasmussen wrote:

> Men jeg har bedt om, og fået tilsendt, et nyt login. Loggen jeg
> medsendte er med det nye login. Det gamle gav selv samme resultat.

og du har double-checked din opsætning med
http://dotsrc.org/usenet/clientconfig/
måske noget ved en fejl havde ændret sig

har du prøvet på forskellige netværk?
(hjemme, job,...)

ellers er jeg tom på ideer til hvad der kan være galt.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]