Re: [MISC] linielængde i email Was: Ska lere en .pdf-fils billeder

On 26/06/2011, at 10.42, Sune Vuorela wrote:

> Men vi er nogen der ikke bruger thunderchicken. Vi skal vel også kunne
> læse tingene uden at skulle scrolle vandret.

Der er også nogen som læser med PDA og
tilsvarende.
De skal vel ikke se underligt ombrudte tekst linier fordi dit program klipper
ved en fast (72) tegn bredde?

Jeg synes egentlig at denne content-type er bedre
Men egentlig så ville jeg helst bruge UTF8 frem for iso-8859-1.

Der er endda lavet en RFC over det http://www.ietf.org/rfc/rfc3676.txt

Men det ser slet ikke ud til at Mail.app indsætter den content type, så jeg har fundet http://code.google.com/p/quotefixformac/ og så håber jeg at den virker.

JonB

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]