Re: [MISC] Firefox

Den 06-06-2011 16:23, Frank Damgaard skrev:
On 2011-06-03 17:31, Martin Jochimsen wrote:
Hejsa

Jeg har et spørgsmål angående Firefox (4.0.1). Det er ikke direkte linux-relateret, men
folk her på listerne ved jo så meget!!!
Jeg har i nu et godt stykke tid savnet den funktion under bogmærker, hvor man kan samle
alle sine åbnede tabs i en ny folder på én gang.
Hvad gør jeg nu, hvis jeg har 15 tabs åbne, som jeg gerne vil gemme på en gang?
Findes det som tilføjelse, eller...?

har du checket at funktionen ikke gemmer sig et sted i de nye menuer i FF 4 ?

http://support.mozilla.com/da/questions/792819
der er løsningen  i tråden

Mange tak.
Højre klik på et faneblad og muligheden for at gemme alle faner kommer frem.

Martin :-)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]