Firefox

Hejsa

Jeg har et spørgsmål angående Firefox (4.0.1). Det er ikke direkte linux-relateret, men folk her på listerne ved jo så meget!!! Jeg har i nu et godt stykke tid savnet den funktion under bogmærker, hvor man kan samle alle sine åbnede tabs i en ny folder på én gang. Hvad gør jeg nu, hvis jeg har 15 tabs åbne, som jeg gerne vil gemme på en gang?
Findes det som tilføjelse, eller...?

Hilsen
Martin :-)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]