linielængde i email Was: Skalere en .pdf-fils billeder

On 2011-06-26 09:26, Jon Bendtsen wrote:

> [kliiiiiiip]

> Beklager, det kan jeg ikke sætte i Mail. Mail ombryder iøvrigt kommentarer alt efter vindues bredden når man svarer på det. Det burde dit program vel også kunne? Også den tekst som jeg citerer fra dig.

ikke så godt med dit "Apple Mail" program, det er vist ikke kun MS der kokser ;-)
(er der ikke en indstilling et sted til tekst-mode og linielængde?)

thunderbird kan vise dem ok, men når jeg svarer det citerede så går
det galt for jeg skal skrolle langt for at læse ude til højre.
Jeg kunne selvfølgelig skifter tilbage til hovedvindue og læse der,
men det bliver jo lidt bøvlet.
Tekst-citering vil normalt ikke kunne lave "flow", for det
er et ">" efterfulgt af hele linien, og man deler normalt ikke det
citerede.

Thunderbirds editor er måske lidt dum, men standarden
for news og email  i tekst siger 72 tegn, hvilket er praktisk.
Ikke alle har 24" skærme (pt. er dette en 10" netbook,,)

> Men hvad der sker efter afsendelse ved jeg ikke.

Det er nok dit mailprogram der laver det, når det afsendes
så afleveres mail i samme format som afsendt.

PS
.... ellers skal jeg gå tilbage til mutt og emacs. ;)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]