Re: [MISC] netbook uden windows

2010/7/10 Gert Holtoft <sslug@sslug>:
> lør, 10 07 2010 kl. 11:01 +0200, skrev Martin Møller Skarbiniks
> Pedersen:

> linuxshoppen har da et par stykker
>
> http://www.linuxshoppen.dk/products.php?showgroup_id=49

Mon linuxshoppen også får netbook med windows 7 og bare reinstallerer
maskinerne ?
Der er ihvertfalde intet sparet i prisen tværtimod.

Desværre for linuxshoppen sælger en del andre netfirmaer den samme
maskine flere hundred kroner billigere selvom der er windows på.

/Martin

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]