Re: [MISC] netbook uden windows

Martin Møller Skarbiniks Pedersen wrote:
[klip]

> Mon linuxshoppen også får netbook med windows 7 og bare reinstallerer
> maskinerne ?
> Der er ihvertfalde intet sparet i prisen tværtimod.

Øhh, det er ikke helt det, som jeg ser på Linuxshoppen:

MSI Wind U135 med Ubuntu: kr 2245

MSI Wind U13 med Windows 7 starter: kr 2332

Dvs lidt forsimplet beregnet, så koster en Windorws 7 starter OEM
dermed kr 87 (med moms) ;-)

> Desværre for linuxshoppen sælger en del andre netfirmaer den samme
> maskine flere hundred kroner billigere selvom der er windows på.

Og det gør det lidt bøvlet

> /Martin

/Martin (en anden Martin :-)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]