Re: [MISC] netbook uden windows

> Mon linuxshoppen også får netbook med windows 7 og bare reinstallerer
> maskinerne ?

Du kan jo se etter W 7 lisenen på baksiden...

> Der er ihvertfalde intet sparet i prisen tværtimod.

La meg gjette på dynamisk prising av lisensene for  W 7 på Netbooks :-)
La meg gjette på at OEM lisensprisen for W 7 Starter er rimelig lav.
http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_7_editions
Det gikk rykter om at Win XP for netbooks ble solgt så lavt som USD 15
mot slutten.
Microsoft ønsker sikkert ikke publisitet om OEM W 7 fabrikkprisen :-)

Du vet - det finnes alternativer :-)

http://www.netbooknews.com/

Smartbook med Ubuntu 10.7 kommer:
http://www.youtube.com/watch?v=iEovlXFKm84
Men Ubuntu 10.7? Vi får se om det ikke blir 10.10 :-)

Mwn jeg har allerede en ASUS eee modell 901 med Linux :-)

Ubuntu Netbook:
http://www.ubuntu.com/netbook

Mvh
Jim Oksvold

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]