Re: [MISC] netbook uden windows

lør, 10 07 2010 kl. 11:01 +0200, skrev Martin Møller Skarbiniks
Pedersen:
> Hejsa,
>
>   Så er tiden kommet til at jeg må eje en netbook.
>   M$ påstår at 96% af alle netbooks kører windows.
>   http://blogs.technet.com/b/microsoft_blog/archive/2010/06/25/microsoft-by-the-numbers.aspx
>   Vel, det skal min ikke.
>
>   Hvad er mine muligheder for at undgå at få en netbook med windows eller
>   evt. få nogle pengene tilbage ?
>   Er det noget med windows 7 vs. windows xp ?
>
>   De fleste netbook kommer nu med windows 7, men jeg fandt en lille
> sag i expert,
> der kom med windows xp.

> [...]

linuxshoppen har da et par stykker

http://www.linuxshoppen.dk/products.php?showgroup_id=49

mvh/gert

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]