Re: [MISC] Problemer med Tegnsæt efter flø tning fra en apaceserver og til en ny ser ver, med apache på også

On 06/20/2010 09:16 AM, jan Larsen wrote:
> Nogen fra data fra en mysql, og når jeg går ind på den via mysqladmin, så er data ok også æøåÆØÅ, men når så data er komme igemmen apachen, så er de ikke.

Typisk problem hvis man flytter en hjemmeside fra en server
som har ISO-8859-1 som standard tegnsæt til en med
UTF-8.

Prøv at rette/tilføje:

AddDefaultCharset ISO-8859-1

til din httpd.conf fil.

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08