Re: [MISC] printer anbefaling ønskes

Steen Jensen wrote:

> Ja, den hedder nu HL-2035. Jeg havde en HL-2030, der fungerede
> glimrende. Men af og til havde jeg brug for nogle farveprint, og min
> inkjet (Epson-DX5050) var som regel tørret ud eller dysestop eller ..,
> så det kostede ret meget i patroner. Og baks hver gang jeg skulle
> farveprinte.

Blækprintere  bør ikke have for lange pauser slukket,
helst i brug eller tændes hver 1-2 uger for at dyser ikke skal tørre ud.

HP plejede er være lidt mindre kritisk med at tørre ind end andre mærker,
men generelt skal dyserne i "brug" jævnligt.

Har man mindre print behov (ikke dagligt) , så bør man måske holde sig
fra printere med blækpatroner uden dyser (dvs hvor dyser sidder i printeren),
og i stedet bruge dem hvor dyserne er en del af blækpatron.