Re: [MISC] Open Source/Free Software til at køre en forening

Hans Schou wrote:

> http://sites.google.com/site/hansschou2/
> Det er så Soccer Team template.

Hmm. Det er et websted, ja, men hvad med sådan noget som administration af
medlemmer?

> Helt sikkert. Men på flere punkter er det lang vej at konkurrere med
> Googles kalender. Den er et must i en forening, og Googles er god.

Hvorfor er lige googles kalender et must? (Mange foreninger klarer sig
uden...)

> Og jeg må også indrømme at Googles mail er en del bedre end
> Squirel-mail... Dælme svært at kokurrerer dér.

Men, det er jo heller ikke en mail server jeg er ude efter (eller webmail)?

Mvh

Mads

Today, the record companies are saying MP3s are the biggest evil. Tomorrow
they're going to say they're the greatest thing when they figure
them out.
                               - Gene Kan, Gnutella developer