Re: [MISC] Open Source/Free Software til at køre en forening

Hans Schou wrote:

> Har kigget lidt rundt for længe siden og fandt at den mest acceptable
> og brugbare løsning var Google's dimser. Men det er ikke noget jeg er
> gået videre med til alle disse der sidder og administrerer disse
> foreninger, for det er stadig noget lukket og Microsoft-agtigt.
>
> Hvis du vil alligevel vil give Google en chance, så start med at
> oprette en foreningshjemmeside i Google, og tag den der fra.

Lille hint om hvad du mener? Jeg er ikke den store bruger af google, men de
har vel ca. en million forskellige services, så måske et navn?

> Iøvrigt var der for år tilbage en en spejderorganisation der henvendte
> sig til SSLUG og direkte spurgte efter det. Vi kunne ikke hjælpe dem,
> men måske kan man finde ud af hvad de endte med at bruge. Det blev
> vist ikke fri software, selv om de gerne ville.

Det er lidt ærgerligt - jeg kunne tænke mig at det er et område, hvor der
kunne gøres rigtigt meget i fællesskab.

Mads

Microsoft prints their own money. Head of MS, Bill Gates, has promised to
give away $550000 worth of software to the Peru state, after Peru had
debated making Open Source software mandatory in the Peru state
administration. Nice photo:
http://www.microsoft.com/presspass/images/misc/07-15perueducation_l.jpg
                         - 20020717