Re: [MISC] printer anbefaling ønskes

Den 10-04-2010 22:17, Atte André Jensen skrev:
Frank Damgaard wrote:

måske den kan repareres, men min HL-2030 kostede vist kun 599
så der er grænser for hvad der kan betale sig....

Den ser ellers fristende ud (kan kun finde HL-2035, men det er vist
same-same)...

Ja, den hedder nu HL-2035. Jeg havde en HL-2030, der fungerede glimrende. Men af og til havde jeg brug for nogle farveprint, og min inkjet (Epson-DX5050) var som regel tørret ud eller dysestop eller .., så det kostede ret meget i patroner. Og baks hver gang jeg skulle farveprinte.

Købte en Samsung CLP-310 farvelaser til kr 999, og den er helt klart dyrere i drift end Brother. En sort patron har jeg fundet til kr 325 og farve til kr 280 (originale), hvortil kommer porto, så udskiftning af alle fire koster mere end printeren. Den kan tage papir op til 150 g men ikke fotopapir. Fotokvaliteten er ikke eminent, men det er brugeligt. Den er lidt dyrere i drift, men nok i det lange løb ikke dyrere end sort laser + inkjet.

--
Med venlig hilsen
Steen Jensen

INTET er umuligt for den, der ikke selv skal gøre det!