Re: [MISC] Kan nogen anbefale en mysql administrator bog (skal dække vers. 4.1.8 og fremefter incl. rdbms versi on)...

Tak for hurtig svar.
Jeg er nok lidt gammeldags, når jeg af og til foretrækker en papirbog.
Det giver mig nogle gange et bedre overblik lige at skimme
indholdsfortegnelsen og bladre igennem siderne.
Også _er-den bevilget af chefen :)
Så hvis der er en anbefaling, er jeg stadig interesseret.

vh
Poul