Re: [MISC] Amerikanske tilstande ønskes.

Steen Jensen wrote:
> Tue Abrahamsen skrev:
<snip>
> [...]

<snip>
 Hvorvidt deres hjemmesider
> validerer uden fejl, skal jeg ikke kunne udtale mig om, men den virker,
> når jeg skal bruge den, og de sparer penge på at have udarbejdet deres
> løsninger som anført.
>
> http://www.sygeforsikring.dk/
>
> Det kræver nok en holdningsændring hos adskillige firmaer at lave
> løsninger, der fungerer overfor kunderne, dvs giver forrentning.

21 Errors, 28 warning(s)

Jeg skal ikke gøre mig klog på, hvor alvorlige fejlene er, kan blot
konstatere, at den der har lavet siden ikke har gidet gøre arbejdet
ordentligt færdigt.

Læst med lynx skal man på grund af fejlene selv gætte sig frem til hvad
S?G betyder. (Den opgave klarede jeg, men der er en meningsløs fejl)

Flere link udløser fejlen "The URL is nok absolute" (frit efter
hukommelsen), lynx går hastigt videre. Det er fx. ikke muligt (i lynx)
at "se alle tilskud" fra 2009. Hvad skal blinde vel også med tilskud?

Siden er et fint eksempel på, hvordan en ren amatør kan lave noget, der
kun tilsyneladende og kun næsten fungerer efter hensigten!

At afslutte med at validere er ikke et spørgsmål om andet end at gøre
sit arbejde ordentligt færdigt. Det giver ingen garanti for, at siden
giver sit indhold videre, men det er en beskyttelse mod, at banale fejl
og mangler kommer til at forhinde, at den gør det.