Re: [MISC] Amerikanske tilstande ønskes.

> Øhmn, jeg glemte lige Apple Safari - den browser bruger sikkert noget open
> source som grundlag, men sandsynligvis tilpasset, og pointen er den samme -
> uden validering må du hellere checke web-stederne med en stribe browsere.

Som du selv skrev, så kører en lang række af de nævnte browsere med
samme engine. En hel del af dem kører ihvertfald webkit.

Men det til side - at din (x)html validerer, er slet ikke nogen
garanti for at det bliver ens i alle browsere, eller korrekt for den
sags skyld. Selv kode der validerer bliver man nødt til at se i
forskellige browsere, for at være sikker på at det virker.

Hvis ens kode så validerer, men alligevel ikke bliver vist rigtigt,
nytter det heller ikke noget at "pudse glorien" bagefter. Det er dig
der har budskabet, og det er dit ansvar at det kommer ud. Personligt
ser jeg hellere at mit design vises ens alle steder, end at den
validerer 100%.

mvh
Tue