Re: [MISC] køb online musik med linux

Kim Schulz wrote:

iTunes er lige begyndt at sælge deres musik uden DRM og i god AAC kvalitet.

Jeg må igen spørge lidt dumt: hvordan kan jeg købe musik uden at køre iTunes programmet (som vist ikke findes til linux, vel)?

Ellers kan jeg anbefale Jamendo.com og magmatunes.com hvor man kan hente
meget
god (men ofte ukendt) musik.

Helt sikkert, oeg det finder jeg også meget interessant. Men dette drejer sig udelukkende om "almindelig", kommerciel musik.

--
Atte