Re: [MISC] Amerikanske tilstande ønskes.

2009/1/24 Claus Futtrup <sslug@sslug>:

> Jeg køber ikke din forklaring. Blandt andet fordi, hvis en hjemmeside
> validerer, så er der stor sandsynlighed for at budskabet kommer ud til
> personen i den anden ende. Har du overvejet at skelne mellem "form" og
> "indhold"?

Hej Claus

Som Peter Makholm også er inde på, så giver validering ingen garanti
overhovedet for hvordan dit design bliver vist hos slutbrugeren. Jeg
er dog lidt i tvivl om hvilken "forklaring" du hentyder til - jeg
forsøgte bare at forklare at der er stor mellem en side der validerer,
og en side der bliver vist korrekt, og at man skal gøre op med sig
selv hvad man finder vigtigst.

Desuden er det ofte naivt at definere form og indhold som to
forskellige ting. Ofte bliver det skriftlige indhold på en side
understøttet af designet, og begge dele bliver derfor en vigtig del af
det budskab man sender.

mvh
Tue