Re: [MISC] Har du en lille harddisk liggende?

On Wed, Nov 22, 2006 at 21:30:18 +0100, Claus Futtrup wrote:
> Hej Frank,
>
> 1000 tak for din hjælp - og jo, 2 Gb er at "stramme den lidt" ... jeg
> skulle nok have nævnt at mit ASUS bundkort er et P2B. BIOS'en har jeg
> opdateret løbende, men seneste gang var for ca. 1 år siden, og der var
> der intet nyt. Det er stadig bx2i1012 firmwaren, der er den nyeste og
> den er fra år 2000 :(
Jeg har for ganske nyligt kørt med en 160GB IDE disk på et Asus P2B-DS
board (Dual og med SCSI, men ellers skulle de vist være magen til
hinnanden), uden problemer. Linux kunne se hele disken, og der lod ikke
til at være nogle problemer med at tilgå ud over de 133GB.

Jeg valgte dog, til den endelige installation at bruge en ekstern
Promise Ultra/100 controller, da det gav ca.  en fordobling af
læse/skrive hastigneden, i forhold til den der var onboard :-)

| Klaus S. Madsen      | "Ruurgggghhhh urrgh urgh;    |
|                      |  (uh ruh) ruuruuh ug."       |
| www.hjernemadsen.org |   - Douglas Adams, TRATEOTU  |

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-12-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]