Re: [MISC] Se tv program i Firefox: lyd men ingen billeder.

On Sat, 25 Nov 2006 21:36:14 +0000
Jørgen Heesche <sslug@sslug> wrote:

> Men det gør ingen forskel, det er stadig version 3.31, og jeg får stadig
> ikke billeder.

Betyder intet, da CVS har samme version som seneste release indtil ny release.

> Linket mplayerplug-in i about:plugins viser:
> Current Version: 3.31 released 2006-Aug-28
> Version 1.0pre7 or higher of mplayer is required

Måske mplayer?  Hos mig: Version: 1:1.0-rc1-0.0

Du har ikke mplayerplug-in installeret både i din hjemmemappe og globalt?
--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-12-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]