Re: [MISC] Firefox 2 fryser

Martin Schlander wrote:
Thor Dekov Buur wrote:
Da jeg opdaterede Ubuntu blev FF også opdateret. Men den har fået den
grimme vane at fryse. Jeg har ikke installeret nogle obscure udvidelser
eller temaer. (Den er sat op på samme måde som win-udgaven, jeg bruger
på arbejdet.)

Har I nogle bud på, hvad der kan være galt?

Det er muligvis en af dine indstillinger/extentions eller andet der skaber problemer efter opgraderingen - prøv (midlertidigt) at omdøbe ~/.mozilla for at kontrollere om en "ren og frisk" Firefox også fryser.

Se også om det evt. er et plugin, altså java, flash, mplayer el. lignende. Når min firefox har probs, er det næsten altid en af dem som driller. Jeg ved ikke hvor de ligger på Ubuntu, men på min Fedora er det i /usr/lib/mozilla/plugins.

Det nye flash 9 beta plugin har i øvrigt været helt fint på mine maskiner. Det er både hurtigere end det gamle, og mere stabilt. Kun en sjælden gang imellem går lyden i stå i en løkke, men det går væk når den pågældende tab lukkes.

Mvh
Kenneth

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-12-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]