Re: [MISC] Firefox 2 fryser

Thor Dekov Buur wrote:
> Da jeg opdaterede Ubuntu blev FF også opdateret. Men den har fået den
> grimme vane at fryse. Jeg har ikke installeret nogle obscure udvidelser
> eller temaer. (Den er sat op på samme måde som win-udgaven, jeg bruger
> på arbejdet.)
>
> Har I nogle bud på, hvad der kan være galt?

Det er muligvis en af dine indstillinger/extentions eller andet der skaber
problemer efter opgraderingen - prøv (midlertidigt) at omdøbe ~/.mozilla
for at kontrollere om en "ren og frisk" Firefox også fryser.

SUSE Linux begynderguide: http://suse.linuxin.dk
Begynder? Valg af distro: http://godtigang.linuxin.dk/distro

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-12-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]