Re: [MISC] Har du en lille harddisk liggende?

Hej Frank,

1000 tak for din hjælp - og jo, 2 Gb er at "stramme den lidt" ... jeg skulle nok have nævnt at mit ASUS bundkort er et P2B. BIOS'en har jeg opdateret løbende, men seneste gang var for ca. 1 år siden, og der var der intet nyt. Det er stadig bx2i1012 firmwaren, der er den nyeste og den er fra år 2000 :(

Jeg vil læse de tilsendte URL'er - og sandsynligvis købe en ny disk, som du anbefaler.

Mvh Claus