Re: [MISC] Har du en lille harddisk liggende?

On Tue, Nov 21, 2006 at 08:15:09PM +0100, Claus Futtrup wrote:

> Kan jeg læse nærmere om dette et eller andet sted - altså det med at
> Linux skulle kunne "override" disse hardware begrænsninger jeg måtte have?

google giver:
http://www.linux-1u.net/Disks/
http://www.pcguide.com/ref/hdd/bios/size.htm
http://web.inter.nl.net/hcc/J.Steunebrink/bioslim.htm

Derudover kommer diverse BIOS versioner fra diverse
bundkortfabrikanter som har haft alle mulige
typer "bugs" så der også kom en utilsigtet begrænsning af
diskstørrelse.

--
mvh Frank Damgaard  |

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-12-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]