Unbuntu Edgy og Nokia 6280

Hejsa

Jeg ved ikke lige om der findes et specifikt forum for linux-og-mobil-snak, men nu prøver jeg her.
Er der nogen, som har erfaring med at koble en Nokia 6280 til en Ubuntu-boks?
I WinXP har jeg Nokias pc-suite installeret, og med den kan man overføre dokumenter, musik, gå på nettet og meget mere.
Jeg er mest interesseret i at få telefonen til at dukke op som et usb-lager (til overførsel af musik f.eks.) og at kunne gå på nettet via mobilens bredbånd. Med hensyn til musikoverførslen kan jeg i værste fald altid bare sætte mini-sd kortet i en kortlæser, men det andet ville være bedre!
Kan Nokia suiten eventuelt køre i wine?

Hilsen
Martin

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-12-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]